| 35 revolutions to the sun...

Photo credit HERE


D ear ChicDeco friends, I don't usually share too much of my personal life here in my blog. I guess I am a bit shy in that regards, maybe too discreet or quiet. But today I thought I could share with you the joy of my 35th birthday; yes, today I have completed my 35th revolution to the sun.

Life is an exciting journey full of unexpected surprises. The last few years of my life I've been going from country to country, changing homes, changing careers, making my friends, getting used to new life-styles.

But along these years there were two things that never changed: my family and my blog. They were always with me, being an important part of my life.

My blog has evolved a lot since I started to post in 2007. Since then, I've been in a continuous search of beauty and emotion. I've learnt so many things about myself by blogging everyday. I've met facinating people and made life-time friends throughout my blog.

Today I look back to those 35 years of my life and this is what I learnt: no matter where you are, where you live or what you do for a living, what matters is who you are and what/who made you be the person that you are today. Thanks to my family and my blog, today this is who I am and my life is complete.

_____

H ola amigos de Chicdeco. No suelo compartir demasiados detalles de mi vida personal en mi blog. Supongo que soy algo celosa de mi intimidad, quizás demasiado discreta o reservada. Pero hoy quería compartir algo con vosotros: hoy cumplo 35 años, sí, así es, ya le he dado 35 vueltas al sol.

La vida es una emocionante aventura llena de sorpresas inesperadas. Los últimos años de mi vida los he pasado cambiando de país, de hogar, de trabajo, haciendo amigos nuevos y teniéndome que acostumbrar a hábitos de vida completamente diferentes.

Pero a lo largo de todos estos años, siempre hubo dos cosas que permanecieron a mi lado tal cual: mi familia y mi blog. Ellos siempre han estado conmigo acompañándome en el camino y siendo una parte importantísima en mi vida.

Mi blog ha evolucionado muchísimo desde que comencé a escribir en 2007. Desde entonces he estado en continua búsqueda de la belleza y la emoción. He aprendido tantas cosas con él. He conocido a tanta gente fascinante y he hecho tantos amigos de por vida a través de él.

Hoy echo la vista atrás a estos 35 años de mi vida y esta es la lección que he aprendido de ellos: no importa donde estés, donde vivas o a que te dediques, lo que importa eres tu y quien o que te hizo la persona que hoy eres. Gracias a mi familia y a mi blog hoy soy quien soy y mi vida esta completa.

Photo credits SPLASH  |  BIKE  |  DOOR


 

No comments:

Post a Comment