| Hello New Year 2014


H appy New Year! We all survived to the Christmas madness, well done guys! Now it's time to go back to our normal lives and start our New Year's resolutions. 

Taking about New Year's resolutions, a few years ago I designed THIS PRINT with my own resolutions (Spanish only), printed and put in on my wall to keep me inspired along the year. Many readers asked me how to get the print since then to keep the inspiration alive.

Last year I also created a monthly inspiration board, and posted on the first of each month, to set the mood, style and content for the rest of the corresponding month. I love them and am still using them in my social networks.  Today you can see the January mood board on my FACEBOOK and TWITTER pages. You can also find the 11 mood boards in my PINTEREST (I didn't do one for August, I was on holidays).

I hope you all had a great start this new year. Let 2014 bring inspiration, creativity and beautiful things to fill our days with beauty and excitement!

_____

F eliz Año Nuevo a todos! Si, lo conseguimos, sobrevivimos a la locura navideña y ahora es el momento de volver a nuestras vidas cotidianas y comenzar a poner en práctica desde hoy los propósitos de año nuevo. 

Hablando de propósitos de año nuevo, hace ya varios años que realicé ESTE DISENO con mis propósitos, lo imprimí en un lienzo de gran formato y lo colgué en casa para mantener la inspiración a lo largo del año. Tras publicar algunas fotos en mi blog, muchos lectores me han pedido el diseño para inspirarse cada día. 

El año pasado también diseñé una serie de portadas mensuales para abrir cada mes mi blog con bellas fotografías que ayudasen a marcar el estilo y el tono a lo largo del mes. Todavía sigo utilizando mis portadas en redes sociales; hoy podéis ver la de enero en FACEBOOK y en TWITTER. Y podéis encontrar las 11 portadas en mi PINTEREST (no hice la de agosto, pues estaba de vacaciones) 

Espero que todos hayáis tenido un estupendo comienzo de año. ¡Qué el 2014 llegue cargado de inspiración y creatividad para llenar nuestros días de belleza e ilusión! 



No comments:

Post a Comment