| Colourful family home

T oday I'm bringing to my blog what this amazing FAMILY HOME designed by talented American interior designer ALISON DAMONTE. I love this house so much because it's full of light and colour and has plenty of those mirror and gold metal touches that I adore.

While not everyone would use hot pink or neon green in their interiors, Alison has always trusted her instinct and believe in her 'wild ideas'. "Color is never scary. I love color..." she says.

I l think this house has a playful and optimistic character and is a sensational play to grow a family.

_____

H oy traigo a mi blog este sensacional HOGAR FAMILIAR, diseñado por la interiorista americana ALISON DAMONTE. Me encanta esta casa porque esta llena de luz y color y tiene un montón de acabados de espejo y metal dorado que tanto me gustan.

Aunque no todo el mundo se atrevería con el fucsia o el verde pistacho en casa, Alison siempre ha confiado en su instinto y en el resultado de sus 'ideas locas'. Ella misma admite "El color nunca me ha dado ningún miedo. Me encanta el color..."

Creo que esta casa tiene un carácter divertido y optimista y es un lugar sensacional para disfrutar en familia.










No comments:

Post a Comment