| A happy bedroom makeover, by Emily Henderson

I'm a big fan of Emily Henderson's work. I love her ability to bring old pieces back to life, to create unusual colour schemes and to do I don't know what sort of magic to completely transform any room into the most beautiful colourful and stylish space.

Today I'm bringing to my blog just one example of her brilliant work: a bedroom makeover. You can't miss the photos of BEFORE & AFTER this bedroom. The transformation is impressive! I like a lot the retro colour scheme in dark green, orange and gold. I also love the way in which she has transformed old and cheap furniture (like those dressers from Ikea) into what looks like expensive pieces.

Me encanta la interiorista Emily Herdenson, es una de mis favoritas. Me impresiona bastante su habilidad para devolverle la vida a viejas piezas, para crear combinaciones cromáticas inesperadas y para hacer no sé que magia en cualquier habitación y acabar transformándola en un espacio de gran belleza y estilo.

Hoy traigo a mi blog un ejemplo de su genial trabajo como interiorista: la transformación de un dormitorio. No podéis perderos las fotos del ANTES Y DESPUES de esta habitación ¡El cambio es impresionante! Me gusta muchísimo la paleta de color retro en verde oscuro, melocotón y dorado. También me encanta el modo en el que algunas piezas viejas o baratas (como esas cajoneras de Ikea) han sido renovadas y ¡ahora hasta parecen caras!





Style by Emily Henderson
Photos by Zeke Ruelas

No comments:

Post a Comment