| An eclectic family home in London

Even though I love the English style, it's been a while since last time I brought a British house to my blog. Maybe I was just waiting to find something different, something special, something that stands out. I think today I found that special home and here it is.

This eclectic house, located in Wimbledon, has so many ideas to fall in love with. It was designed by British architectural studio LEIVARS, and you can take a tour of the house in their website and see much more photos (I just brought a few) . I hope you enjoy exploring this beautiful family home today as much as I did.

Hace tiempo que no había traído una casa de estilo ingles a mi blog a pesar de que me encanta este estilo. Quizás estaba simplemente esperando encontrar algo diferente, algo especial, algo que sobresaliese del resto de las casas que estamos acostumbrados a ver. Creo que hoy por fin he encontrado ese hogar especial que buscaba. 

Esta casa de estilo ecléctico se encuentra situada en Wimbledon y su interior esta lleno de ideas de las que enamorarse. Fue diseñada por el estudio de arquitectura británico LEIVARS, y en su sitio web podréis visitar la casa y ver muchas mas fotos de esta (yo solo he traído unas cuantas). Espero que hoy disfrutéis explorando este bello hogar familiar tanto como lo he disfrutado yo.









No comments:

Post a Comment